Niniejsze warunki zostały zaktualizowane 24/10/2024
OGÓLNE WARUNKI SPRZEDAŻY
Niniejszy dokument zatytułowany Ogólne Warunki Sprzedaży (OWS) określa warunki obowiązujące przy sprzedaży zawieranej pomiędzy, z jednej strony, osobami chcącymi dokonać zakupu za pośrednictwem Vegaoo. pl (/), zwana dalej "Klientem", a z drugiej strony firma SASU, której siedziba znajduje się w 1 Bis Rue le Chatelier, 38090 Vaulx-Milieu, zarejestrowana w RCS w Vienne pod numerem 500 375 795 00050, SASU o kapitale 60 000 €, której wewnątrzwspólnotowy numer VAT to FR17500375795, zwana dalej "Vegaoo.pl".
Firma JADEO FRANCE SASU może w każdej chwili zmienić te warunki. Zmiany wejdą w życie dzień po ich aktualizacji.
Podczas realizacji zamówienia obowiązywać będzie wyłącznie opublikowany Regulamin. Klient może zapoznać się z OWS na naszej stronie internetowej i zaakceptować je przed złożeniem zamówienia.
Informacje prawne
Ta strona internetowa www.vegaoo.pl jest publikowana przez firmę JADEO FRANCE SASU 1 Bis Rue le Chatelier, 38090 Vaulx-Milieu, Francja.
Zarejestrowany w RCS w Vienne pod numerem 500 375 795 00050.
Wewnątrzwspólnotowy numer VAT to FR17500375795.
E-mail: [email protected]
Obsługa klienta jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem środy) wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej i ze względu na czujność.
Hostel: Alter Way
Siège social 1, rue Royale, Bat D, 227 Bureaux de la Colline, 92219 Saint-Cloud, Francja
I. Nasze ceny
Nasze ceny zmieniają się codziennie. Dodanie przedmiotu do koszyka nie oznacza, że ten przedmiot jest zarezerwowany lub że jego cena jest zablokowana.
Wszystkie ceny artykułów podane są w złotych polskich i zawierają wszystkie podatki, z wyjątkiem opłaty za wysyłkę. Produkty będą fakturowane według stawek obowiązujących w momencie składania zamówienia.
Artykuły pozostają własnością Vegaoo.pl do momentu pełnej zapłaty ceny przez Vegaoo.pl. Cena musi być zapłacona w całości w jednej płatności.
Pozycje opublikowane z "super promo" nie będą kwalifikowały się do dodatkowych kodów rabatowych.
Vegaoo.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen na stronie w przypadku promocji, ofert lub innych.
II. Zamawianie
Procedura zamawiania jest następująca:
-Wybieranie i dodawanie elementów
-Wybór metody dostawy
-Przyjęcie GCS
-Potwierdzenie koszyka
-rejestracja lub logowanie na stronie www.vegaoo.pl
Weryfikacja adresu do faktury i wysyłki -Wybór metody płatności
Wybór metody płatności -Potwierdzenie zakupu
-potwierdzenie zakupu
Klient otrzyma e-mail z potwierdzeniem zamówienia.
Klient otrzyma drugi e-mail po wysłaniu paczki z informacjami o śledzeniu.
Klient może złożyć zamówienie online poprzez stronę internetową www.Vegaoo.pl każdego dnia i o każdej porze. Vegaoo.pl zastrzega sobie prawo do anulowania lub odmowy realizacji każdego zamówienia od klienta, z którym istnieje spór dotyczący płatności za poprzednie zamówienie lub które w opinii Vegaoo.pl stanowi jakąś formę ryzyka. Każde zamówienie oznacza akceptację cen i opisu przedmiotów dostępnych w sprzedaży.
Vegaoo.pl zobowiązuje się do odpowiadania na zamówienia otrzymane na stronie internetowej tylko w ramach dostępnych zapasów artykułów. W przypadku, gdy jeden lub więcej przedmiotów nie jest dostępny, Vegaoo.pl zobowiązuje się poinformować klienta tak szybko, jak to możliwe, aby znaleźć rozwiązanie umożliwiające anulowanie zamówienia lub zwrot pieniędzy.
Czas przetwarzania zamówienia, od otrzymania płatności do przekazania do wysyłki, może wynosić od 1 do 3 dni roboczych.
Nie ma możliwości modyfikacji zamówienia, dla którego płatność została potwierdzona, tzn. nie ma możliwości zmiany, dodania lub usunięcia artykułu po potwierdzeniu zamówienia. Jeżeli Klient chce anulować swoje zamówienie, Vegaoo.pl przystąpi do jego anulowania i zwrotu pieniędzy.
Anulowanie to jest możliwe tylko wtedy, gdy zamówienie nie zostało przygotowane w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta Vegaoo.pl.
Zdjęcia produktów widocznych na naszej stronie zostały dostarczone przez naszych dostawców. Niektóre szczegóły, takie jak kolory lub wzory mogą się różnić, ale różnice między zdjęciami a produktami nie są częste. Dlatego prosimy o zapoznanie się z opisami przedmiotów. Jeśli otrzymany produkt różni się od reklamowanego, prosimy o kontakt mailowy. Nasze produkty są sprzedawane wyłącznie za pośrednictwem naszej strony internetowej. Nie oferujemy wypożyczania kostiumów ani innych akcesoriów.
Niektóre produkty mogą być częścią partii.
Obsługa klienta odpowiada w języku angielskim.
III. Wysyłka i dostawa
Wszystkie zamówienia złożone w serwisie Vegaoo.pl zostaną przygotowane, chyba że płatność nie zostanie zweryfikowana. Ewentualne opłaty celne nie są ponoszone przez Vegaoo.pl, w związku z tym ponosi je Klient.
Zamówienia złożone w weekendy zostaną wysłane w poniedziałek.
Klient ma do wyboru następujące sposoby dostawy:
DHL 2/3 dni roboczych w cenie 12,99 zł
Aby poznać przewidywany termin realizacji zamówienia możesz sprawdzić swój kod pocztowy na etapie koszyka.
IV. Płatność
Akceptowane formy płatności to:
- Karta bankowa: Visa, MasterCard, karta kredytowa/debetowa. (Karty American Express i Maestro nie są akceptowane)
- PayPal. Aby dokonać płatności zostaniesz przekierowany na stronę Paypal. Otrzymasz e-mail z potwierdzeniem płatności od Paypal.
- Przelewy24
- PayU
Dodatkowy środek bezpieczeństwa.
Płatności kartą kredytową powyżej 30 euro są uwierzytelniane przez system 3-D Secure. Po zatwierdzeniu danych bankowych otrzymasz powiadomienie w aplikacji swojego banku. Można się wtedy zidentyfikować za pomocą hasła lub odcisku palca. Po zatwierdzeniu uwierzytelnienia Twoje zamówienie zostanie sfinalizowane: otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące 3-D Secure, skontaktuj się bezpośrednio ze swoim bankiem.
Vegaoo.pl zastrzega sobie prawo do weryfikacji danych osobowych przekazanych przez klienta oraz do podjęcia wszelkich działań, które uzna za konieczne w celu sprawdzenia, czy dane bankowe odpowiadają posiadaczowi zamówienia, w celu uniknięcia jakichkolwiek nieuczciwych płatności. Weryfikacja ta może przybrać formę prośby o dowód tożsamości i/lub adresu i/lub dokumentów bankowych (zaświadczenie o posiadaniu konta lub anulowany czek). Brak odpowiedzi klienta na takie żądanie w terminie 2 dni od zgłoszenia żądania przez Vegaoo.pl spowoduje automatycznie anulowanie danego zamówienia, bez możliwości późniejszego dochodzenia roszczeń.
Ponadto, Vegaoo.pl będzie mogło przystąpić do bezpośredniego anulowania każdego zamówienia, które przedstawia jeden lub więcej czynników ryzyka oszustwa z użyciem karty bankowej.
Vegaoo.pl stosuje wszelkie środki w celu zapewnienia poufności i bezpieczeństwa danych przekazywanych za pośrednictwem strony internetowej www.Vegaoo.pl W tym zakresie strona korzysta z bezpiecznej bramki płatności typu SSL (Secure Socket Layer).
Jeśli klient wymaga wystawienia faktury, musi wprowadzić swoje dane fiskalne w momencie rejestracji. Dostęp do faktury jest wtedy możliwy bezpośrednio z konta klienta. Po wystawieniu pierwszej faktury nie będzie można zmienić danych do faktury.
V. Zwalczanie oszustw związanych z kartami bankowymi
W celu zapewnienia bezpieczeństwa płatności, serwis Vegaoo.pl korzysta z bezpiecznej obsługi płatności naszego partnera bankowego CIC. W ramach tej usługi stosowany jest standard bezpieczeństwa SSL. Poufne dane są przesyłane bezpośrednio zaszyfrowane na serwer banku, bez przechodzenia przez fizyczne nośniki naszego wewnętrznego serwera. Każda płatność kartą bankową generuje żądanie autoryzacji do sieci kart bankowych.
Podmiot zarządzający telepłatnością wydaje certyfikat elektroniczny, który służy jako dowód kwoty i daty transakcji, zgodnie z przepisami art. 1316 i następnych francuskiego kodeksu cywilnego.
VI. Odstąpienie od umowy, zwrot i refundacja
Odstąpienie od umowy i zwrot przedmiotu:
Klient ma ustawowy termin 14 dni kalendarzowych na wykonanie prawa odstąpienia od umowy od dnia otrzymania towaru. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, klient nie musi wskazywać przyczyny swojej decyzji, ale musi poinformować o chęci odstąpienia od umowy za pośrednictwem swojego konta klienta na Vegaoo.pl w sekcji "zwrot" lub korzystając z formularza odstąpienia od umowy, choć jego użycie nie jest obowiązkowe. Klient może zwrócić nam niechciane przedmioty w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu, w którym wyrazi chęć ich zwrotu.
Ze względu na ochronę zdrowia i higieny niektóre zapieczętowane produkty nie mogą być zwracane ani refundowane. Produkty, o których mowa to: protezy, słodycze, kosmetyki do makijażu (kremy, kredki, szminki i tubki do makijażu), bielizna, mankini, stroje kąpielowe, soczewki kontaktowe, wyroby pirotechniczne i aerozole.
Warunki zwrotu:
Aby przystąpić do zwrotu:
- Zaloguj się na swoje konto w Vegaoo.pl i poproś o zwrot.
- W ciągu 14 dni kalendarzowych nadaj przesyłkę na wskazany adres wybranym przez siebie przewoźnikiem.
Wszystkie zwroty należy kierować na:
Vegaoo.pl / JADEO - Return Service,
CB Log
Generała Józefa Sowińskiego 42A
65-419 Zielona Góra
POLAND
Zaleca się, aby przedmiot został zwrócony w oryginalnym opakowaniu z wizerunkiem kartonu, w przeciwnym razie ulegnie on deprecjacji. Przedmioty, które są używane poza sprawdzeniem rozmiaru, uszkodzone lub brudne nie będą przyjmowane.
Nie ma możliwości wymiany przedmiotu na inny, oceniane będą tylko ewentualne zwroty, dlatego Vegaoo.pl nie wysyła ponownie nowego przedmiotu. Każda rzecz zwrócona zgodnie z ogólnymi warunkami zwrotu, zostanie zwrócona w ciągu 14 dni od daty zwrotu. Termin ten zostanie wydłużony do momentu dotarcia towaru do Vegaoo.pl lub do momentu przesłania przez klienta dowodu wysyłki towaru.
Należy pamiętać, że następujące artykuły nie mogą być zwrócone lub refundowane ze względów higienicznych i/lub bezpieczeństwa
- artykuły szyte na miarę
- bielizna, mankini, stroje kąpielowe, skarpety, legginsy
- produkty spożywcze
- produkty pirotechniczne i puszki z aerozolem
- produkty do makijażu i kosmetyki zapakowane ze względów higienicznych (takie jak protezy, produkty do makijażu, kremy, szminki, soczewki kontaktowe, sztuczne rzęsy) i otwarte po dostarczeniu. Takie przedmioty mogą zostać zwrócone i otrzymać zwrot pieniędzy tylko pod warunkiem, że opakowanie ochronne lub opakowanie typu blister nie zostało otwarte/zmienione i jest nienaruszone w momencie zwrotu.
Klient będzie mógł złożyć nowe zamówienie i zapłacić za przedmioty, które chce wymienić.
Koszty przesyłki w przypadku zwrotu leżą po stronie klienta, z wyjątkiem przypadku błędu w wysyłce produktu przez Vegaoo.pl. W tym przypadku można skontaktować się z obsługą klienta w celu otwarcia reklamacji.
Wadliwe produkty
W przypadku wadliwego produktu, Vegaoo.pl przystąpi odpowiednio do naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub rozwiązania umowy, które będą bezpłatne dla konsumenta i użytkownika. Skontaktuj się z działem obsługi klienta, aby uzyskać więcej informacji na temat skargi i procedury możesz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Vegaoo.pl od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00, wysyłając wiadomość e-mail na adres: [email protected]. Nasz dział obsługi klienta odpowie w ciągu 3 dni roboczych, liczonych od momentu wysłania pytania za pośrednictwem poczty elektronicznej lub formularza kontaktowego.
Vegaoo.pl odpowiada za brak zgodności, który ujawni się w ciągu dwóch lat od dostawy. Konsument i użytkownik ma obowiązek poinformować Vegaoo.pl o niezgodności z umową w terminie dwóch miesięcy od powzięcia o niej wiadomości, zgodnie z art. 120 tekstu jednolitego ustawy o ochronie konsumentów i użytkowników (TRLGDCU).
Biorąc jednak pod uwagę, że Vegaoo.pl wprowadza do obrotu produkty, których okres użytkowania jest krótszy niż dwa lata i zgodnie z art. 116 TRLGDU, jeżeli nie udowodniono inaczej, przyjmuje się, że produkty są zgodne z umową pod warunkiem, że spełniają wszystkie wymagania wyrażone poniżej:
a) że są zgodne z opisem sporządzonym przez sprzedawcę i posiadają cechy produktu, który sprzedawca przedstawił konsumentowi w formie próbki lub modelu.
b) że są one odpowiednie do zastosowań, do których produkty tego samego typu są zwykle przeznaczone.
c) Posiadają one zwykłą jakość i działanie produktu tego samego rodzaju, których konsument i użytkownik może racjonalnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter produktu.
Refundacja zwrotów.
Każda rzecz zwrócona zgodnie z ogólnymi warunkami zwrotu zostanie zwrócona w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Termin ten zostanie przedłużony do czasu przybycia towaru do siedziby Vegaoo.pl lub do czasu przesłania przez klienta dowodu nadania towaru.
W przypadku zamówień, które zostały opłacone z opcją płatności za pobraniem, zwrot pieniędzy nastąpi przelewem. W tym celu Klient musi podać swoje dane bankowe w swoim koncie w Vegaoo.pl "Moje dane bankowe".
VII. obsługa klienta
Jeżeli potrzebujesz informacji lub masz pytanie, możesz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Vegaoo.pl od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00, wysyłając wiadomość e-mail na adres: [email protected]. Nasz dział obsługi klienta odpowie w ciągu 3 dni roboczych, liczonych od momentu wysłania pytania za pośrednictwem poczty elektronicznej lub formularza kontaktowego.
Obsługa klienta odpowiada w języku angielskim.
VIII. Własność intelektualna
Wszystkie teksty, komentarze, prace, ilustracje i zdjęcia opublikowane na Vegaoo.pl podlegają prawom autorskim i prawom własności intelektualnej na całym świecie. W tym zakresie, zgodnie z przepisami Kodeksu Własności Intelektualnej, dozwolone jest jedynie korzystanie w celach prywatnych, z wyjątkiem przypadków przewidzianych w odmiennych lub nawet restrykcyjnych przepisach Kodeksu Własności Intelektualnej.
Wszelkie powielanie całości lub części serwisu Vegaoo.pl bez uprzedniej zgody jest surowo zabronione.
IX. Odpowiedzialność
Firma Vegaoo.pl nie ma obowiązku pośredniczyć na wszystkich etapach dostępu do strony, realizacji zamówienia, dostawy, obsługi klienta i kolejnych usług. Vegaoo.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności lub szkody związane z korzystaniem z sieci Internet, w szczególności w przypadku przerwy w świadczeniu usług, ingerencji z zewnątrz lub obecności wirusów komputerowych, a także zdarzeń uznanych za siłę wyższą, zgodnie z orzecznictwem.
X. Polityka prywatności i ochrony danych osobowych
Vegaoo.pl zbiera dane osobowe klientów odwiedzających stronę www.vegaoo.pl w celu wykorzystania plików cookies, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Vegaoo.pl wykorzystuje pliki cookies. Następuje zbieranie danych:
-Kiedy klient tworzy konto.
-Gdy klient zapisze się na newsletter lub inne powiadomienia oferowane przez Vegaoo.pl.
-Kiedy klient składa zamówienie na stronie internetowej.
-Kiedy klient kontaktuje się z Biurem Obsługi Klienta Vegaoo.pl.
-Gdy klient bierze udział w konkursie.
-Kiedy klient przegląda stronę internetową i konsultuje artykuł.
-Kiedy klient dzieli się przedmiotem ze znajomym, wysyłając go e-mailem ze strony przedmiotu.
-Kiedy klient podzieli się artykułem poprzez Facebook, Google+, Twitter, Pinterest z zakładki artykułu.
Jeśli zapiszesz się na nasz newsletter, Twoje dane będą wykorzystywane w celach reklamowych. W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrypcji, kontaktując się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem [email protected].
Stosowanie plików cookies własnych lub podmiotów trzecich nie jest niezbędne do funkcjonowania strony, dlatego wymagana jest zgoda użytkownika. Te pliki cookies umożliwiają identyfikację użytkowników Vegaoo.pl, zapamiętywanie ich zapytań i personalizację ofert dla naszych klientów. Możesz wyrazić swoją zgodę lub sprzeciw wobec stosowania plików cookies poprzez konfigurację przeglądarki internetowej, postępując zgodnie z instrukcją obsługi.
Zebrane dane są niezbędne do realizacji i zarządzania zamówieniami, a także do nawiązania stosunków handlowych pomiędzy Vegaoo.pl a klientem. Dane te pozwalają również Vegaoo.pl oferować Klientowi spersonalizowane usługi oraz poprawiać trafność oferowanych informacji.
Za przetwarzanie tych danych odpowiada Vegaoo.pl. Dane mogą być przekazywane firmom i podwykonawcom, z którymi Vegaoo.pl zarządza realizacją zamówień i oferowanych usług.
Użytkownik jest informowany, że to zautomatyzowane przetwarzanie informacji jest przedmiotem zgłoszenia do CNIL w dniu 29/06/2012 pod numerem 9PH0438982Z. Zgodnie z ustawą z dnia 6 stycznia 1978 r. użytkownik ma prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, modyfikacji i usunięcia. Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie odwołać swoją zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez pisemne powiadomienie, które należy przesłać do siedziby Vegaoo, pocztą elektroniczną na adres [email protected] lub za pośrednictwem formularza kontaktowego, wybierając jako temat "Ochrona danych". Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody spowoduje natychmiastowe zaprzestanie przetwarzania takich danych osobowych i ich usunięcie.
Logo naszego partnera Idealo (idealo internet GmbH, Ritterstraße 11, 10969 Berlin) jest zintegrowane z naszą stroną internetową. Kiedy odwiedzasz naszą stronę internetową, przeglądarka używana na Twoim komputerze automatycznie wysyła informacje do serwera Idealo. Informacje te są przechowywane tymczasowo przez 7 dni w pliku na serwerze. Informacje te są gromadzone bez Państwa ingerencji i przechowywane do momentu ich automatycznego usunięcia.
XI. Rozstrzyganie skarg
Informujemy, że Komisja Europejska posiada platformę internetową do rozwiązywania sporów prawnych, która jest dostępna pod następującym linkiem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Reklamacje można składać za pośrednictwem wyżej wymienionej platformy internetowej służącej do rozwiązywania sporów prawnych.