Tiktok Tiktok Pinterest Twitter Youtube Facebook Instagram Location Close Close alternate Search Arrow Heart House Double Arrow cardboard Print Burger ²
customerservice@vegaoo.pl - Nasza obsługa klienta jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00
Otwórz
🤩-10% na nasze zestawy akcesoriów - kod KIT25PL😜 15% zniżki za zapisanie się do Newslettera, kliknij teraz! bezpieczna płatność

Potrzebuję pomocy ?

Moje konto
Moje konto
Produkt/rozmiar
Produkt/rozmiar
Płatność / Zwrot
Płatność / Zwrot
Polecenie
Polecenie
Dostawa
Dostawa
Powrót
Powrót
Sprzedaż
Sprzedaż

Top 5 najczęściej zadawanych pytań:

Jak założyć konto klienta?

Prosto i szybko!

  • Kliknij Moje konto
  • Wpisz swój adres e-mail w polu Nowy klient i kliknij Zarejestruj
  • Wypełnij pola informacyjne i musisz zweryfikować poprawność podanych informacji
  • Zapisz się.
Nie mogę się zalogować na swoje konto klienta

Twój adres e-mail mógł zostać nieprawidłowo wprowadzony podczas tworzenia konta klienta lub Twoje hasło nie zostało rozpoznane.

W związku z tym zalecamy bezpośredni kontakt telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 lub e-mail na adres customerservice@vegaoo.pl  w celu wspólnego potwierdzenia tych informacji.

Jak mogę zmienić moje dane osobowe?
  • Zaloguj się do swojego konta klienta
  • Wybierz po lewej informacje do modyfikacji (dane kontaktowe, e-mail, hasło itp.)
  • Wprowadź zmiany
  • Ratować
Zapomniałem hasła ?
  • Kliknij łącze „ Nie pamiętam hasła
  • Wpisz swój adres e-mail
  • Przejdź do swojej skrzynki odbiorczej , aby pobrać link, który zostanie do Ciebie wysłany.
  • Kliknij link, aby zalogować się do swojej strefy klienta
  • Nie zapomnij zmienić hasła w sekcji „Moje informacje” / „Hasło”.

Jeśli nie wiesz już, jaki adres e-mail nam podałeś, lub nie otrzymasz tej wiadomości, nasz Dział Obsługi Klienta pozostaje do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 lub pocztą elektroniczną na adres: customerservice@vegaoo.pl 

Jak mogę wypisać się z newslettera?
  • Zaloguj się do swojego konta klienta
  • Kliknij „Moje biuletyny”
  • Wprowadzać zmiany
  • Ratować

Po zaktualizowaniu naszej bazy danych przestaniesz otrzymywać nasze oferty i nowości.

Czy moje dane są chronione?

Wszystkie informacje na temat przetwarzania danych osobowych można znaleźć tutaj.

Jak zamknąć konto, wypisać się?

Jesteśmy zdezorientowani, widząc, jak odchodzisz.

Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie, wystarczy złożyć wniosek, kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta przez e-mail od poniedziałku do piątku na adres customerservice@vegaoo.pl lub poprzez formularz kontaktowy w sekcji „Ochrona danych osobowych”.

Chcę uzyskać więcej informacji o produkcie?

Niezbędne informacje są udostępniane na stronie , pod zdjęciem danego artykułu.

Sekcja „ Opis ” pozwala na posiadanie elementów związanych z produktem. Podano szczegóły techniczne: akcesoria, materiał, dostępność pod względem rozmiarów, propozycje produktów dodatkowych.

Czy masz przewodnik po rozmiarach?

Zapewniamy przewodnik po rozmiarach odpowiadający każdemu przedmiotowi, aby jak najlepiej poprowadzić Cię w wyborze rozmiaru lub pomiaru produktu.

Przejdź bezpośrednio do tabeli rozmiarów na karcie produktu i kliknijPrzewodnik po rozmiarach”.

Czy produkt, którego szukam, jest niedostępny?

Kiedy zaplanowany jest termin uzupełnienia zapasów, zostaniesz o tym powiadomiony w zakładce „ Wybierz swój rozmiar ”.

W przeciwnym razie wystarczy kliknąć link „ powiadom mnie, gdy ten produkt będzie dostępny w magazynie ”, aby otrzymać automatyczne powiadomienie e-mailem, gdy tylko produkt będzie dostępny.

Czy masz sklep z ubraniami?

Nie posiadamy sklepów fizycznych, Vegaoo.pl to ekskluzywna witryna sprzedaży online.

Cena wybranego przeze mnie produktu uległa zmianie, dlaczego?

Ceny naszych produktów mogą się zmieniać codziennie. Dodanie przedmiotu do koszyka nie jest równoznaczne z rezerwacją i nie powoduje zablokowania ceny.

Jakie są metody płatności?

- Karta kredytowa/debetowa

- Paypal

- Przelewy24

- PayU

Więcej informacji o metodach płatności tutaj

 

Dodatkowy środek bezpieczeństwa.   

Płatności kartą kredytową powyżej 30 euro są uwierzytelniane przez system 3-D Secure. Po zatwierdzeniu danych bankowych otrzymasz powiadomienie w aplikacji swojego banku. Można się wtedy zidentyfikować za pomocą hasła lub odcisku palca. Po zatwierdzeniu uwierzytelnienia Twoje zamówienie zostanie sfinalizowane: otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące 3-D Secure, skontaktuj się bezpośrednio ze swoim bankiem. 

Kiedy otrzymam zwrot kosztów?

Po potwierdzeniu zwrotu pieniędzy drogą mailową. Pojawi się ona na Twoim koncie bankowym w ciągu maksymalnie 7 dni, w zależności od Twojego banku, w pozycji "Jadeo France"

Moja płatność została odrzucona, co mam zrobić?

Oto kilka wskazówek:

  • Upewnij się, że podane informacje są prawidłowe , na przykład 16 cyfr karty kredytowej, data ważności i kod zabezpieczający (trzy cyfry widoczne na odwrocie karty).
  • Wydawca Twojej karty mógł odrzucić Twoją płatność, w takim przypadku skontaktuj się bezpośrednio ze swoim bankiem lub Paypal.
Czy płatność online jest bezpieczna?

Dla bezpieczeństwa Twoich płatności korzystamy z rozwiązania płatności kartą kredytową opracowanego przez nasz bank CIC.

Dzięki temu systemowi Twoja płatność kartą jest dokonywana bezpośrednio na bezpiecznym serwerze naszego banku CIC w naszym imieniu. W żadnym momencie nie zostanie nam przekazany numer Twojej karty. Wymiana jest szyfrowana i zabezpieczana przy użyciu protokołu SSL 3 (Secure Socket Layer) w Internecie, protokołu, który stał się światowym standardem i który może być używany przez główne przeglądarki..3

Paypal, Przelewy24 i PayU stosują najwyższe standardy bezpieczeństwa, aby zabezpieczyć i zaszyfrować wrażliwe dane klientów. Dane te nigdy nie są udostępniane stronom trzecim, nawet Vegaoo.pl.

Jak zweryfikować zamówienie?

Poniżej znajdziesz wszystkie informacje niezbędne do weryfikacji Twojego zamówienia:

Po zatwierdzeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia. A następnie e-mail, gdy tylko paczka zostanie wysłana , z linkiem do śledzenia etapów dostawy zamówienia.

Status zamówienia/Potwierdzenie zamówienia

Aby zobaczyć postęp realizacji swojego zamówienia , po prostu zaloguj się na swoje konto klienta. Wszystkie informacje zostaną Ci przepisane w czasie rzeczywistym.

Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie?

Wszystkie zamówienia zatwierdzone na naszej stronie są wysyłane bezpośrednio na naszą platformę logistyczną, aby zagwarantować szybką wysyłkę.

Klient musi zweryfikować poprawność swojego wyboru przed potwierdzeniem zamówienia i podać w momencie składania zamówienia dokładne i kompletne informacje.

Vegaoo.pl nie ponosi odpowiedzialności w przypadku opóźnienia w dostawie spowodowanego wskazaniem przez klienta nieprawidłowego lub niepełnego adresu.

Po zatwierdzeniu płatności transakcja jest rejestrowana, a zamówienie staje się ostateczne, nie jest możliwe anulowanie ani modyfikacja.

Otrzymałem wadliwy produkt, co mam zrobić?

Przepraszamy za napotkane niedogodności. W celu lepszego rozpatrzenia Twojej prośby, dziękujemy za przesłanie nam zdjęć pokazujących jak najlepiej wadliwy charakter artykułu.

Możesz przesłać nam zdjęcia z:

  • Twoje konto klienta , klikając zakładkę „ Zamówienia i zwroty ”.
  • Drogą elektroniczną na adres customerservice@vegaoo.pl, podając w temacie numer zamówienia..

Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby znaleźć dla Ciebie rozwiązanie.

W moim zamówieniu brakuje elementu lub akcesorium, co mam zrobić?

Twoje zamówienie mogło zostać wysłane w wielu paczkach .

Zachęcamy do sprawdzenia wiadomości e-mail dotyczących wysyłki w celu sprawdzenia dokumentów dostawy dla każdej paczki.

W przeciwnym razie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 lub mailowo na adres customerservice@vegaoo.pl lub poprzez formularz kontaktowy.

Chcę fakturę?

Faktura wysyłana jest drogą elektroniczną. Można ją jednak również wydrukować poprzez konto klienta w sekcji Zamówienia, klikając na Zobacz zamówienie i wybierając opcję wydruku faktury.

Jak skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy?

Masz ustawowy termin 14 dni kalendarzowych na skorzystanie z prawa odstąpienia od daty otrzymania towaru .

 

 

Jak zmienić adres dostawy?

Wszystkie zamówienia zatwierdzone na naszej stronie są wysyłane bezpośrednio na naszą platformę logistyczną, aby zagwarantować szybką wysyłkę.

Klient musi zweryfikować poprawność swojego wyboru przed potwierdzeniem zamówienia i podać w momencie składania zamówienia dokładne i kompletne informacje.

Vegaoo.pl nie ponosi odpowiedzialności w przypadku opóźnienia w dostawie spowodowanego wskazaniem przez klienta nieprawidłowego lub niepełnego adresu.

Po zatwierdzeniu płatności transakcja jest rejestrowana, a zamówienie staje się ostateczne, nie jest możliwe anulowanie ani modyfikacja.

Jak śledzić przesyłkę?

Aby poznać trasę przesyłki , zapraszamy do połączenia się z kontem klienta, klikając tutaj .

  • Przejdź do sekcji „ Moje konto ” i kliknij „ Historia i śledzenie moich zamówień
  • Kliknij na numer działki danego zamówienia.

Zostaniesz przekierowany na stronę danego przewoźnika; uzyskujesz dostęp do informacji dotyczących Twojej dostawy (przewidywany termin dostawy, status dostawy itp.)

Jakie są czasy dostawy?

Nie mamy konkretnego czasu na dostawy, będzie to zależało od przewoźnika i jego trasy.

Oto szczegóły 

Co się stanie, jeśli nie będzie mnie przy odbiorze?

W przypadku nieobecności podczas doręczania paczki, doręczyciel zostawi zawiadomienie o przejściu informujące o sposobie odebrania paczki lub wyznaczeniu nowej dostawy.

Późna dostawa, co robić?

Skonsultuj śledzenie przesyłki na swoim koncie klientaMoje zamówienia ”, aby poznać jej dokładny status.

Pamiętaj, aby zapoznać się również ze śledzeniem online dostarczonym przez przewoźnika , być może wiadomość e-mail informująca o dostarczeniu paczki niestety dotarła do Twojej skrzynki ze spamem.

Przesyłka mogła zostać dostarczona, ale śledzenie nie było aktualizowane w czasie rzeczywistym, następnie zapraszamy do zbliżenia się do najbliższych sąsiadów , przesyłka mogła zostać im pozostawiona pod Twoją nieobecność.

Jeśli zamówienie jest nadal opóźnione i potrzebujesz dodatkowej pomocy nasza obsługa klienta pozostaje do Państwa dyspozycji telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 e-mailem customerservice@vegaoo.pl

Jaki jest czas wysyłki?

Każde zamówienie złożone na stronie Vegaoo.pl zostanie przygotowane pod warunkiem potwierdzenia płatności. Zamówienia złożone w weekend będą realizowane w następny poniedziałek. Czas przetwarzania zamówienia, od otrzymania płatności do przekazania do wysyłki, może wynosić od 1 do 3 dni roboczych. 

 

 

Jak dokonać zwrotu w celu zwrotu pieniędzy?

Po prostu złóż wniosek o zwrot za pośrednictwem swojego konta klienta , sekcja „ moje zamówienia” / „zrób lub śledź zwrot ”. Poinformujesz nas o chęci zwrotu kosztów.

Zwrot musi spełniać następujące warunki:

  • Prośbę o zwrot należy złożyć w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktów
  • Wydrukuj listę przedmiotów do zwrotu i włóż ją do paczki
  • Wytnij i przyklej kupon z kodem kreskowym na paczce
  • Zwrot należy wysłać nie później niż 14 dni po zgłoszeniu żądania zwrotu na adres: 
  •  
  • Vegaoo.pl - Jadeo
  • CB Log
  • Generała Józefa Sowińskiego 42A
  • 65-419 Zielona Góra
  • POLAND

E-mail zostanie wysłany po weryfikacji* zgodności zwracanych produktów (*zgodnie z OWS zwracane produkty muszą być nowe, nieużywane i w oryginalnym opakowaniu, w idealnym stanie (plastik ochronny, wizualna produktu, kod kreskowy) itp. Przebranie może być noszone do przymierzenia, ale musi zostać zwrócone w opakowaniu ochronnym).

Zwrot pieniędzy zostanie potwierdzony pod warunkiem przestrzegania warunków zwrotu.

Zwrotu należy dokonać za pośrednictwem poczty na Twój koszt.

Czy otrzymałeś przedmioty, które ci zwróciłem?

Po odebraniu paczki w naszej siedzibie zostanie wysłany do Ciebie e-mail z potwierdzeniem.

Jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail 10 dni roboczych po zwrocie zamówienia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 lub e-mailem na adres customerservice@vegaoo.pl pod adresem :

  • Numer Twojego zamówienia
  • Dowód nadania przesyłki zwrotnej.
Jak sprawdzić, czy otrzymaliśmy przesyłkę zwrotną?

Wyślemy Ci wiadomość e-mail, gdy paczka dotrze do naszego magazynu. Jeśli minęło więcej niż 15 dni i nic nie otrzymałeś, nie wahaj się wysłać nam dowód dostawy na adres customerservice@vegaoo.pl podając numer zamówienia.

Jak otrzymywać oferty promocyjne?

Po prostu zapisz się do naszego newslettera!

Otrzymuj jako pierwszy nasze informacje, nowości, ekskluzywne rabaty, promocje i konkursy oraz natychmiastowy kod rabatowy.

  • Wpisz swój adres e-mail w zakładce " Zapisz się do newslettera "
Jak skorzystać z kodu promocyjnego?

Wszystko, co musisz zrobić, to dodać kod rabatowy do koszyka, nad krajem dostawy, a następnie kliknąć „ OK ”, aby go aktywować.

Jakie są aktualne oferty promocyjne?

Kliknij tutaj, aby poznać wszystkie nasze aktualne oferty!

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz? Skontaktuj się z nami

E-mailem
Zebrane dane są przeznaczone do wykorzystania Vegaoo.pl. Przesyłając ten formularz, potwierdzasz, że przeczytałeś i akceptujesz naszą politykę prywatności .
Wyślij

*Pola obowiązkowe

Pocztą

JADEO Francja - Vegaoo.pl

1B rue le Chatelier

38090 Vaulx-Milieu

Zarejestrowaliśmy Twoje żądanie 👍

Dodaj do koszyka
Dodano do koszyka 👍