Prosto i szybko!
Twój adres e-mail mógł zostać nieprawidłowo wprowadzony podczas tworzenia konta klienta lub Twoje hasło nie zostało rozpoznane.
W związku z tym zalecamy bezpośredni kontakt telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 lub e-mail na adres customerservice@vegaoo.pl w celu wspólnego potwierdzenia tych informacji.
Jeśli nie wiesz już, jaki adres e-mail nam podałeś, lub nie otrzymasz tej wiadomości, nasz Dział Obsługi Klienta pozostaje do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 lub pocztą elektroniczną na adres: customerservice@vegaoo.pl
Po zaktualizowaniu naszej bazy danych przestaniesz otrzymywać nasze oferty i nowości.
Wszystkie informacje na temat przetwarzania danych osobowych można znaleźć tutaj.
Jesteśmy zdezorientowani, widząc, jak odchodzisz.
Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie, wystarczy złożyć wniosek, kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta przez e-mail od poniedziałku do piątku na adres customerservice@vegaoo.pl lub poprzez formularz kontaktowy w sekcji „Ochrona danych osobowych”.
Niezbędne informacje są udostępniane na stronie , pod zdjęciem danego artykułu.
Sekcja „ Opis ” pozwala na posiadanie elementów związanych z produktem. Podano szczegóły techniczne: akcesoria, materiał, dostępność pod względem rozmiarów, propozycje produktów dodatkowych.
Zapewniamy przewodnik po rozmiarach odpowiadający każdemu przedmiotowi, aby jak najlepiej poprowadzić Cię w wyborze rozmiaru lub pomiaru produktu.
Przejdź bezpośrednio do tabeli rozmiarów na karcie produktu i kliknij „ Przewodnik po rozmiarach”.
Kiedy zaplanowany jest termin uzupełnienia zapasów, zostaniesz o tym powiadomiony w zakładce „ Wybierz swój rozmiar ”.
W przeciwnym razie wystarczy kliknąć link „ powiadom mnie, gdy ten produkt będzie dostępny w magazynie ”, aby otrzymać automatyczne powiadomienie e-mailem, gdy tylko produkt będzie dostępny.
Nie posiadamy sklepów fizycznych, Vegaoo.pl to ekskluzywna witryna sprzedaży online.
Ceny naszych produktów mogą się zmieniać codziennie. Dodanie przedmiotu do koszyka nie jest równoznaczne z rezerwacją i nie powoduje zablokowania ceny.
- Karta kredytowa/debetowa
- Paypal
- Przelewy24
- PayU
Więcej informacji o metodach płatności tutaj
Dodatkowy środek bezpieczeństwa.
Płatności kartą kredytową powyżej 30 euro są uwierzytelniane przez system 3-D Secure. Po zatwierdzeniu danych bankowych otrzymasz powiadomienie w aplikacji swojego banku. Można się wtedy zidentyfikować za pomocą hasła lub odcisku palca. Po zatwierdzeniu uwierzytelnienia Twoje zamówienie zostanie sfinalizowane: otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące 3-D Secure, skontaktuj się bezpośrednio ze swoim bankiem.
Po potwierdzeniu zwrotu pieniędzy drogą mailową. Pojawi się ona na Twoim koncie bankowym w ciągu maksymalnie 7 dni, w zależności od Twojego banku, w pozycji "Jadeo France"
Oto kilka wskazówek:
Dla bezpieczeństwa Twoich płatności korzystamy z rozwiązania płatności kartą kredytową opracowanego przez nasz bank CIC.
Dzięki temu systemowi Twoja płatność kartą jest dokonywana bezpośrednio na bezpiecznym serwerze naszego banku CIC w naszym imieniu. W żadnym momencie nie zostanie nam przekazany numer Twojej karty. Wymiana jest szyfrowana i zabezpieczana przy użyciu protokołu SSL 3 (Secure Socket Layer) w Internecie, protokołu, który stał się światowym standardem i który może być używany przez główne przeglądarki..3
Paypal, Przelewy24 i PayU stosują najwyższe standardy bezpieczeństwa, aby zabezpieczyć i zaszyfrować wrażliwe dane klientów. Dane te nigdy nie są udostępniane stronom trzecim, nawet Vegaoo.pl.
Poniżej znajdziesz wszystkie informacje niezbędne do weryfikacji Twojego zamówienia:
Po zatwierdzeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia. A następnie e-mail, gdy tylko paczka zostanie wysłana , z linkiem do śledzenia etapów dostawy zamówienia.
Aby zobaczyć postęp realizacji swojego zamówienia , po prostu zaloguj się na swoje konto klienta. Wszystkie informacje zostaną Ci przepisane w czasie rzeczywistym.
Wszystkie zamówienia zatwierdzone na naszej stronie są wysyłane bezpośrednio na naszą platformę logistyczną, aby zagwarantować szybką wysyłkę.
Klient musi zweryfikować poprawność swojego wyboru przed potwierdzeniem zamówienia i podać w momencie składania zamówienia dokładne i kompletne informacje.
Vegaoo.pl nie ponosi odpowiedzialności w przypadku opóźnienia w dostawie spowodowanego wskazaniem przez klienta nieprawidłowego lub niepełnego adresu.
Po zatwierdzeniu płatności transakcja jest rejestrowana, a zamówienie staje się ostateczne, nie jest możliwe anulowanie ani modyfikacja.
Przepraszamy za napotkane niedogodności. W celu lepszego rozpatrzenia Twojej prośby, dziękujemy za przesłanie nam zdjęć pokazujących jak najlepiej wadliwy charakter artykułu.
Możesz przesłać nam zdjęcia z:
Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby znaleźć dla Ciebie rozwiązanie.
Twoje zamówienie mogło zostać wysłane w wielu paczkach .
Zachęcamy do sprawdzenia wiadomości e-mail dotyczących wysyłki w celu sprawdzenia dokumentów dostawy dla każdej paczki.
W przeciwnym razie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 lub mailowo na adres customerservice@vegaoo.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Faktura wysyłana jest drogą elektroniczną. Można ją jednak również wydrukować poprzez konto klienta w sekcji Zamówienia, klikając na Zobacz zamówienie i wybierając opcję wydruku faktury.
Masz ustawowy termin 14 dni kalendarzowych na skorzystanie z prawa odstąpienia od daty otrzymania towaru .
Wszystkie zamówienia zatwierdzone na naszej stronie są wysyłane bezpośrednio na naszą platformę logistyczną, aby zagwarantować szybką wysyłkę.
Klient musi zweryfikować poprawność swojego wyboru przed potwierdzeniem zamówienia i podać w momencie składania zamówienia dokładne i kompletne informacje.
Vegaoo.pl nie ponosi odpowiedzialności w przypadku opóźnienia w dostawie spowodowanego wskazaniem przez klienta nieprawidłowego lub niepełnego adresu.
Po zatwierdzeniu płatności transakcja jest rejestrowana, a zamówienie staje się ostateczne, nie jest możliwe anulowanie ani modyfikacja.
Aby poznać trasę przesyłki , zapraszamy do połączenia się z kontem klienta, klikając tutaj .
Zostaniesz przekierowany na stronę danego przewoźnika; uzyskujesz dostęp do informacji dotyczących Twojej dostawy (przewidywany termin dostawy, status dostawy itp.)
Nie mamy konkretnego czasu na dostawy, będzie to zależało od przewoźnika i jego trasy.
W przypadku nieobecności podczas doręczania paczki, doręczyciel zostawi zawiadomienie o przejściu informujące o sposobie odebrania paczki lub wyznaczeniu nowej dostawy.
Skonsultuj śledzenie przesyłki na swoim koncie klienta „ Moje zamówienia ”, aby poznać jej dokładny status.
Pamiętaj, aby zapoznać się również ze śledzeniem online dostarczonym przez przewoźnika , być może wiadomość e-mail informująca o dostarczeniu paczki niestety dotarła do Twojej skrzynki ze spamem.
Przesyłka mogła zostać dostarczona, ale śledzenie nie było aktualizowane w czasie rzeczywistym, następnie zapraszamy do zbliżenia się do najbliższych sąsiadów , przesyłka mogła zostać im pozostawiona pod Twoją nieobecność.
Jeśli zamówienie jest nadal opóźnione i potrzebujesz dodatkowej pomocy nasza obsługa klienta pozostaje do Państwa dyspozycji telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 e-mailem customerservice@vegaoo.pl
Każde zamówienie złożone na stronie Vegaoo.pl zostanie przygotowane pod warunkiem potwierdzenia płatności. Zamówienia złożone w weekend będą realizowane w następny poniedziałek. Czas przetwarzania zamówienia, od otrzymania płatności do przekazania do wysyłki, może wynosić od 1 do 3 dni roboczych.
Po prostu złóż wniosek o zwrot za pośrednictwem swojego konta klienta , sekcja „ moje zamówienia” / „zrób lub śledź zwrot ”. Poinformujesz nas o chęci zwrotu kosztów.
Zwrot musi spełniać następujące warunki:
E-mail zostanie wysłany po weryfikacji* zgodności zwracanych produktów (*zgodnie z OWS zwracane produkty muszą być nowe, nieużywane i w oryginalnym opakowaniu, w idealnym stanie (plastik ochronny, wizualna produktu, kod kreskowy) itp. Przebranie może być noszone do przymierzenia, ale musi zostać zwrócone w opakowaniu ochronnym).
Zwrot pieniędzy zostanie potwierdzony pod warunkiem przestrzegania warunków zwrotu.
Zwrotu należy dokonać za pośrednictwem poczty na Twój koszt.
Po odebraniu paczki w naszej siedzibie zostanie wysłany do Ciebie e-mail z potwierdzeniem.
Jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail 10 dni roboczych po zwrocie zamówienia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 lub e-mailem na adres customerservice@vegaoo.pl pod adresem :
Wyślemy Ci wiadomość e-mail, gdy paczka dotrze do naszego magazynu. Jeśli minęło więcej niż 15 dni i nic nie otrzymałeś, nie wahaj się wysłać nam dowód dostawy na adres customerservice@vegaoo.pl podając numer zamówienia.
Po prostu zapisz się do naszego newslettera!
Otrzymuj jako pierwszy nasze informacje, nowości, ekskluzywne rabaty, promocje i konkursy oraz natychmiastowy kod rabatowy.
Wszystko, co musisz zrobić, to dodać kod rabatowy do koszyka, nad krajem dostawy, a następnie kliknąć „ OK ”, aby go aktywować.
Kliknij tutaj, aby poznać wszystkie nasze aktualne oferty!
Formularz kontaktowy
Pocztą
JADEO Francja - Vegaoo.pl
1B rue le Chatelier
38090 Vaulx-Milieu